Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBiesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga
dc.date.accessioned2015-03-13T09:57:09Z
dc.date.available2015-03-13T09:57:09Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7276
dc.description.abstractImplementation of personnel marketing requires consequent activities in building appropria relations between an employee and an employer and in creating organisational culture strategically favouring Human Resources Management. Is it possible in today's market environment? The author outlines two tendencies in organisation management: outplacement and outsourcing - in the context of personnel marketing. She also illustrates some of the disadvantageous aspects of their usage.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMarketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktykąpl_PL
dc.title.alternativeMarketing Management of Human Factor in Confrontation with Practisepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[313]-320pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord