Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNikodemska-Wołowik, Anna Maria
dc.date.accessioned2015-03-13T09:52:43Z
dc.date.available2015-03-13T09:52:43Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7273
dc.description.abstractThe role of marketing research is substantial in all areas of contemporary business. Since the 80ties it has become an indispensable tool in creating corporate identity of an organization. But CI refers not only to culture, image or communication of a company, but it is widely used in sport, cultural and charity events as well. The CI programme consists of seven stages: audit, strategy, creation, organization, communication, launching and production. The first - audit - is the most important one from a researcher's and a designer's perspective. In this key-point phase the marketing research must give an answer, whether initiate the process or not and decide, which precise directions the CI consultants should follow.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleRola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacjipl_PL
dc.title.alternativeThe Role of Marketing Research in the Program of Complex Identyficationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[285]-293pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdański, Zakład Marketingu, Instytut Handlu Zagranicznegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord