Show simple item record

dc.contributor.authorRudawska, Iga
dc.date.accessioned2015-03-12T07:40:17Z
dc.date.available2015-03-12T07:40:17Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7263
dc.description.abstractThe article highlights the opportunities of disruptive technologies to enhance the quality relations. It starts with the model of progress of disruptive innovations. The next two parts, based on real market examples, focus on implementation of e-learning and virtual meetings into everyday life of companies. As technology is becoming more refined, there's a shift to concentrating on simpler, more convenient and less costly offerings. The article explores their virtues as well drawbacks.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleInnowacje dysruptywne w kształtowaniu relacji z klientami wewnętrznymi i instytucjonalnymipl_PL
dc.title.alternativeDisruptive Innovations in the Function of Building Relations with Inner and Corporate Clientspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[245]-251pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Szczeciński, Katedra Marketingupl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record