Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPietrzak, Joanna
dc.date.accessioned2015-03-12T07:39:37Z
dc.date.available2015-03-12T07:39:37Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7261
dc.description.abstractThe growing power of consumers in the marketplace has led many producers and suppliers to a dramatic question: does unlimited access to goods and services mean the end of customer loyalty? Loyalty itself is a complex phenomenon consisting of both behavioral and emotional factors. According to this, a combination of six loyalty profiles can be discerned (based on the example of the banking sector). It is absolutely essential for any company to identify the loyalty structure of its clientele. Only in this case it is possible to manage the process of customer loyalty, which is done by using different set of incentives to each loyalty segment.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleZarządzanie procesem lojalności konsumenckiejpl_PL
dc.title.alternativeManagement of Customer Loyality Processpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[225]-233pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdański, Zakład Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord