Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBłoński, Krzysztof
dc.contributor.authorWiścicki, Mateusz
dc.date.accessioned2015-03-12T07:36:58Z
dc.date.available2015-03-12T07:36:58Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7256
dc.description.abstractThe article is an attempt to present place and importance of marketing in new cooperative connections such as a chain of delivery. The authors have surveyed the literature connected with this range of marketing and they hypothesise that marketing is an important element in initiating and functioning of the chain of delivery. Marketing as a philosophy of action and a marketing orientation should be the philosophy of action of all partners of the delivery chain which will contribute with profit to the costumer's needs.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMarketing w nowych powiązaniach kooperacyjnychpl_PL
dc.title.alternativeMarketing in New Cooperative Connectionspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[177]-187pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Szczeciński, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord