Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFrąckiewicz, Ewa
dc.date.accessioned2015-03-12T07:33:40Z
dc.date.available2015-03-12T07:33:40Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7253
dc.description.abstractMarketing plays the essential role in achieving the marketable success of the enterprise. Marketing is one of the areas in which the innovations can come into being, or for which can come into being. Ability to creating and absorption the innovations will still decide about strength and position of the individual states and the enterprises. The technological innovations in marketing activity of the enterprise - applied for offering the suitably well-chosen product the suitable customer in suitable place and time - determine the form of the relationship between the enterprise and the customer. This in turn unlocks possibility of conquest in customer's consciousness position better than rival possesses, and enterprise helps more quickly even to win this position, thanks to what wins competitive superiority.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleInnowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeTechnological Innovations in Marketing Performance of a Companypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[149]-158pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Szczeciński, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord