Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPomykalski, Andrzej
dc.date.accessioned2015-03-12T07:33:30Z
dc.date.available2015-03-12T07:33:30Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7252
dc.description.abstractInnovation is the core for successful corporate management in competitive environne The paper describes the links between the ability to apply innovations and the company’s competitiveness in global markets.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleInnowacyjność przedsiębiorstw w kontekście rynku globalnegopl_PL
dc.title.alternativeInnovation of Companies in the Global Market Contextpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[141]-148pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania, Katedra Ekonomii i Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord