Show simple item record

dc.contributor.authorStrzyżewska, Marianna
dc.date.accessioned2015-03-12T07:32:23Z
dc.date.available2015-03-12T07:32:23Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7251
dc.description.abstractBased on case analyses of twenty enterprises, the paper describes modes of foreign market entry, by analysing the following elements: reasons of entering foreign markets, the choice of orientation (international or global), selection of foreign target markets, applied marketing mix, as well as obstacles encountered by the enterprises.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleCharakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1990-2003pl_PL
dc.title.alternativeCharacteristic of Polish Enterprises' Foreign Market Entries in 1990-2003pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[131]-139pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Handlowa w Warszawie, Katedra Marketingupl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record