Show simple item record

dc.contributor.authorKowalik, Izabela
dc.date.accessioned2015-03-12T07:29:54Z
dc.date.available2015-03-12T07:29:54Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7247
dc.description.abstractThe article discusses a concept of knowledge management in marketing and concentri on common areas between the fields of knowledge management (KM) and marketing information systems (SIM). According to the findings of the study conducted within the Polish cosmetics industry, SIM are present in Polish enterprises, but they represent different hi of development. The differences in their structure and functioning are especially vivid wk comparing foreign-owned companies with smaller firms of Polish origin. Therefore, based also on recent literature and developments in the field of KM and SIM, the author finally proposes a simplified approach to managing marketing knowledge and information flows by the smaller companies.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleKoncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmiepl_PL
dc.title.alternativeConcept of Knowledge Management and Marketing Information Flows in an Interprisepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[93]-100pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Marketingu Międzynarodowegopl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record