Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDaszkowska, Marianna
dc.contributor.authorDąbrowski, Dariusz
dc.date.accessioned2015-03-12T07:27:12Z
dc.date.available2015-03-12T07:27:12Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7244
dc.description.abstractThis paper deals with application of system approach to marketing of services. To realize this goal, first, we discuss key issues of marketing of services, and second, basic aspects of cybernetics. To apply system approach to service marketing, we consider a model which includes a manager, service personnel, market (group of customers) and a service object. Thai we identify interactions between all elements and link them in a system. In it we present three types of marketing used in services: internal marketing (mix I), external marketing (mix II) and relationship marketing (mix III).pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMarketing usług w języku cybernetykipl_PL
dc.title.alternativeMarketing of Services in the Language of Cyberneticspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[67]-74pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Gdańska, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord