Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKałążna-Drewińska, Urszula
dc.date.accessioned2015-03-12T07:26:37Z
dc.date.available2015-03-12T07:26:37Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7242
dc.description.abstractManaging modern business is very complicated. It is a process of constant decision making where decisions are based on variety of information. In order to render accurate decision making possible Marketing Decision Support Systems as well as Decision Expert Systems (amongst others) are utilized in business. They serve decedents in management of marketing activities. In the article are discussed: the structure of these systems, areas of their application as well as directions of their development.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleSystem wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwempl_PL
dc.title.alternativeSystem wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwempl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[47]-53pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Strategii Marketingowejpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord