Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStyś, Aniela
dc.date.accessioned2015-03-12T07:23:32Z
dc.date.available2015-03-12T07:23:32Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7239
dc.description.abstractThe author pays attention to creativity in marketing. Creativity is defined as a process of creating and providing value. Efficiency of these actions is determined by variable environment and ability of the organizations to adapt to these changes.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMarketing jako proces kreowania wartościpl_PL
dc.title.alternativeMarketing as a Process of Creating Valuepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[19]-25pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Procesów Usługowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord