Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStyś, Stanisław
dc.date.accessioned2015-03-12T07:22:40Z
dc.date.available2015-03-12T07:22:40Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7238
dc.description.abstractIn the article author pays attention to matters of relations between the elements of the environments - especially in macro scale - and the efficiency of company's marketing performance. Globalization and integration process requires active attitude towards macropolitics. It should create complementary set of elements promoting marketing performance on various levels.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMakropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialnościpl_PL
dc.title.alternativeMacropolitics, Macromarketing, Micromarketing - Problem of Relations and Responsibilitypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[13]-18pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Procesów Usługowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord