• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 025/1982
  • Zobacz pozycję
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 025/1982
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Intensyfikacja funkcji handlowych w procesach wzrostu przedsiębiorstw (na przykładzie przemysłu lekkiego)

No Thumbnail [100%x80]
Oglądaj/Otwórz
kucinska191-215.pdf (16.81MB)
Data
1982
Autor
Kucińska, Krystyna
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article begins with discussion of general problems connected with growth of companies to be followed by presentation of different kinds of the market strategy models as pursued by industrial companies. Main attention is focussed on two kinds of strategy - distribution strategy and marketing strategy, which are most common in light industry companies. The article discusses also basic assumptions of the marketing sale strategy in the light industry as well as organizational structures of the dynamic marketing in conditions of companies growth.
URI
http://hdl.handle.net/11089/7139
Collections
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 025/1982 [16]

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 

NoThumbnail