Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGregor, Bogdan
dc.contributor.authorStawiszyński, Marcin
dc.date.accessioned2015-03-09T12:20:21Z
dc.date.available2015-03-09T12:20:21Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7135
dc.description.abstractArticle concentrates on explanation of essence of electronic commerce, its current condition and prospects of development. The aim of the article is to explain basic notions such as e-commerce, e-business, e-economy. It analyses e-commerce conditions and evolution in B2C and B2B sectors. Forecast of development of e-commerce in Poland does not seem to be comforting. 2006-2008 is expected to become an era of e-commerce. Electronic business will go out from phase of experiment and it will proceed for period of maturity.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleHandel elektroniczny w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwojupl_PL
dc.title.alternativeElectronic Commerce in Poland - Present State and Prospects of Developmentpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[123]-143pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord