Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozielski, Robert
dc.date.accessioned2015-03-09T11:59:26Z
dc.date.available2015-03-09T11:59:26Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7130
dc.description.abstractThe article presents the scope of using of the different advertising media. The discipline of marketing is going through significant changes - this is the starting point of consideration. Such changes have been noticed in the promotional activities, as well. The new concept of the integrated marketing communication is the manifestation of these changes. Author, based on his research, evaluates and discusses the consequences of the specific structure of using advertising media in Poland. Finally, the paper indicates the main directions of changcs that should occur on Polish advertising media market.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleKierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowegopl_PL
dc.title.alternativeThe Structure of Using Advertising Media - the Directions of Changespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[99]-110pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord