Show simple item record

dc.contributor.authorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2015-03-09T06:34:38Z
dc.date.available2015-03-09T06:34:38Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7095
dc.description.abstractIn their practice the banks use different kinds of product strategy. They depend among other things, on the run of the life cycle of the bank product. It seems that its run is different than for customer products. The lack of the customer-innovator groups makes that in the life cycle of the bank product the first phase is short and the second and third phases are longer at the first and second phases are united and third phase is longer. The bank product rarely comes to the fourth phase.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleStrategie produktu bankówpl_PL
dc.title.alternativeStrategies of the Banks Productpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[39]-45pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record