Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorIwińska-Knop, Krystyna
dc.date.accessioned2015-03-09T06:34:11Z
dc.date.available2015-03-09T06:34:11Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7094
dc.description.abstractDevelopment of new forms of co-operation in market channels is reflected by the usage of relationship marketing. It is based on the idea of corporate behaviour relying mostly on a build up of long term trust relationship between partners which is mutually adventageous. This concept goes beyond traditional transactions relations. The article points at characteristics, goals and assumptions of relationship marketing. Based on observations of market behaviours of polish enterprises in the years 1998-2001, the author considers activities aimed at creating these relationship as well as their understanding by management. It can be concluded that acceptance of this concept is no longer a choice but a must highly influencing marketing success in the distribution channel.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titlePartnerskie relacje w kanałach rynkupl_PL
dc.title.alternativePartnership in Marketing Channelspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number75-86pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord