Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorUnold, Jacek
dc.date.accessioned2015-03-06T08:07:18Z
dc.date.available2015-03-06T08:07:18Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7061
dc.description.abstractThe digital economy is characterized by the digitations of many product and services and the user of the Internet and other networks to support economic activities. The traditional marketplace shifts to a virtual marketspace. Competition in such an environment is very intense and major changes occur. The impact of digital economy on business can be identified at three basic levels: improving direct marketing, transforming organizations, and redefining organizations.pl_PL
dc.description.abstractEkonomia cyfrowa charakteryzuje się cyfryzacją wielu produktów i usług oraz wykorzystaniem Internetu i innych sieci do kreowania działalności gospodarczej. Wyraźnie występuje zjawisko transformacji tradycyjnego, fizycznego rynku w stronę wirtualnej przestrzeni rynkowej. Konkurencja w tak określonym środowisku ulega znaczącym zmianom i zasadniczo wzmaga się. Wpływ ekonomii cyfrowej na sposób prowadzenia biznesu uwidacznia się na trzech zasadniczych poziomach: doskonalenie marketingu bezpośredniego, transformacja organizacji oraz przedefiniowanie podstawowej działalności organizacji.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;167
dc.titleBasic Aspects of the Digital Economypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number41-49pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord