Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 179/2004 cz. 1: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 61-64 z 64
-
Marketing jako proces kreowania wartości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)The author pays attention to creativity in marketing. Creativity is defined as a process of creating and providing value. Efficiency of these actions is determined by variable environment and ability of the organizations ... -
Makropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)In the article author pays attention to matters of relations between the elements of the environments - especially in macro scale - and the efficiency of company's marketing performance. Globalization and integration process ... -
Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Market segmentation has a key - meaning in marketing planning process and in choosing of strategy for both productive firms, service companies and non-profit organizations. Suit choice of segmentation criteria, procedures ... -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)