Wyświetlanie pozycji 61-64 z 64

    • Marketing jako proces kreowania wartości 

      Styś, Aniela (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)
      The author pays attention to creativity in marketing. Creativity is defined as a process of creating and providing value. Efficiency of these actions is determined by variable environment and ability of the organizations ...
    • Makropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialności 

      Styś, Stanisław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)
      In the article author pays attention to matters of relations between the elements of the environments - especially in macro scale - and the efficiency of company's marketing performance. Globalization and integration process ...
    • Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych 

      Szulce, Halina; Walkowiak, Katarzyna; Florek, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)
      Market segmentation has a key - meaning in marketing planning process and in choosing of strategy for both productive firms, service companies and non-profit organizations. Suit choice of segmentation criteria, procedures ...
    • Wstęp 

      Gregor, Bogdan ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)