Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKalisiak, Magdalena
dc.date.accessioned2015-01-30T09:44:34Z
dc.date.available2015-01-30T09:44:34Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/6434
dc.description.abstractThe new economic climate existing in Poland since 1989 influences public sector to be more active and competitive. The article focuses on the role which marketing plays in this field. As lor non-profit organizations it helps them to adjust to the market economy and to meet their clients needs more effectively. Regarding local government marketing supports the realizations of its diuties and coordination of local development. Marketing also stimulates citizens to take more active part in the process of their making decisions about local affairs.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;149
dc.titleMarketing w sektorze publicznympl_PL
dc.title.alternativeMarketing in Public Sectorpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number95-103pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationZakład Gospodarki Komunalnej, Uniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord