Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGołembski, Marcin
dc.contributor.authorWojtkowiak, Grzegorz
dc.date.accessioned2014-10-27T13:52:42Z
dc.date.available2014-10-27T13:52:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5638
dc.description.abstractIn recent years, more and more interest (in view of building long-term value) of companies both large and those in the SME sector, has the concept of corporate social responsibility (CSR). The article attempts to identify the concept of CSR as a tool to build long-term value of the company. This text presents the results of empirical research on the level of business awareness of corporate social responsibility and performance and expected benefits of implementing CSR.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;278
dc.subjectcorporate social responsibilitypl_PL
dc.subjectvalue managementpl_PL
dc.titleZnaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w kreowaniu wartości przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeImportance of the Concept of Corporate Social Responsibility (CSR) in the Creation of Companies Valuepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[173]-184pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwapl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord