Problem wyboru: promocja książki w dodatkach do wybranych polskich gazet codziennych w latach dziewięćdziesiątych XX wieku
Streszczenie
Rozprawa składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym przedstawiony został zarys dziejów
reklamy książki w prasie w celu ukazania form jej promocji na przestrzeni wieków wraz z wyjaśnieniem, w jakim stopniu ulegały one zmianie. Trzy kolejne rozdziały: II-IV - to prezentacja wybranych dodatków, poprzedzona krótkim przedstawieniem poszczególnych dzienników. W tej części pracy autorka omawia elementy recenzji i reklam, ukazuje także pokrótce inne formy upowszechniania książki, stosowane w powyższych dodatkach, uwzględniając także reklamę czasopism, zamieszczaną na ich łamach. Podsumowaniem opracowania jest rozdział piąty, porównawczy, który stanowi syntezę zebranych danych. Znajdują się w nim również zasadnicze wnioski, zawierające odpowiedź na pytania postawione we wstępie pracy.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: