Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2025-03-11T07:48:20Z
dc.date.available2025-03-11T07:48:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationStasiak, A. (2023). Analiza potencjału promocyjnego szlaków tematycznych w Polsce. Warszawa: Polska Organizacja Turystyczna.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54938
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPolska Organizacja Turystycznapl_PL
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectszlaki turystycznepl_PL
dc.subjectszlaki kulturowepl_PL
dc.subjectszlaki tematycznepl_PL
dc.subjectturystyka kulturowapl_PL
dc.subjectdziedzictwo kulturowepl_PL
dc.titleAnaliza potencjału promocyjnego szlaków tematycznych w Polscepl_PL
dc.typeTechnical Reportpl_PL
dc.page.number115pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesGaweł, Ł. (2011). Szlaki dziedzictwa kulturowego. Teoria i praktyka zarządzania, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.pl_PL
dc.referencesGaweł, Ł. (2016). Szlaki kulturowe w świetle zarządzania turystyką kulturową w Polsce. W: E. Bogacz-Wojtanowska, Ł. Gaweł, A. Góral (red.), Szlaki kulturowe jako medium zmian w kulturze (s. 175-185). Kraków: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Małopolski.pl_PL
dc.referencesInstrukcja znakowania szlaków turystycznych (2014). Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Zarząd Główny, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKaczmarek, J., Stasiak, A., Włodarczyk, B. (2005). Produkt turystyczny. Warszawa: PWE.pl_PL
dc.referencesKaczmarek, J., Stasiak, A., Włodarczyk, B. (2010). Produkt turystyczny. Pomysł, organizacja, zarządzanie. wyd. II., zmienione i rozszerzone, Warszawa: PWE.pl_PL
dc.referencesKruczek, Z. (2005). Polska. Geografia atrakcji turystycznych. Kraków: Proksenia.pl_PL
dc.referencesMikos von Rohrscheidt, A. (2010). Regionalne szlaki tematyczne. Idea, potencjał, organizacja. Kraków: Proksenia.pl_PL
dc.referencesMikos von Rohrscheidt, A. (2012). Koordynacja turystycznych szlaków tematycznych – analiza wybranych systemów polskich i europejskich. Turystyka Kulturowa, 1, 35-61.pl_PL
dc.referencesMikos von Rohrscheidt, A. (2013). Szlak Piastowski w przebudowie: struktura, zarządzanie, oferta kulturalno-turystyczna. Kraków: Proksenia.pl_PL
dc.referencesMróz, F. (2019). 6900 km oznakowanych odcinkow Camino. W: P. Roszak, F. Mróz, W. Rozynkowski (red.), Camino Polaco. Teologia – sztuka – historia – teraźniejszość. T. 4 (s. 267–299). Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.pl_PL
dc.referencesOrzechowska-Kowalska, K. (2009). Europejskie Szlaki Kulturowe Rady Europy. Turystyka Kulturowa, 12, 4-20.pl_PL
dc.referencesStasiak, A. (2006). Produkt turystyczny – szlak, Turystyka i Hotelarstwo, 10, 9-40.pl_PL
dc.referencesStasiak, A. (2007). Szlaki turystyczne – zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny? W: P. Kuleczka (red.), Szlaki turystyczne a przestrzeń turystyczna (s. 45-53). Warszawa: Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Zarząd Główny.pl_PL
dc.referencesStasiak, A., Śledzińska, J., Włodarczyk, B. (red.) (2014). Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji. Warszawa-Łódź: Wyd. PTTK „Kraj”.pl_PL
dc.referencesStasiak, A. (2015). Rozwój turystyki kulinarnej w Polsce. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 119-150). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna.pl_PL
dc.referencesStyperek, J. (2002). Linearne systemy penetracji rekreacyjnej. Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe.pl_PL
dc.contributor.authorEmailandrzej.stasiak@geo.uni.lodz.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe