Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSobczak, Alicja
dc.date.accessioned2024-12-10T06:09:57Z
dc.date.available2024-12-10T06:09:57Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.otherRPS3042
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53943
dc.descriptionZ uwagi na obwiązujące prawo autorskie dostęp do plików został ograniczony do sieci lokalnej w Bibliotece UŁ, natomiast metadane pozostają otwarte na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa (CC BY).pl_PL
dc.description.abstractRozprawa koncentruje się na zagadnieniu rozumienia w procesie przyswajania języka francuskiego jako obcego i na jego znaczeniu w praktyce pedagogicznej. Autorka wychodzi z założenia, że praktyka szkolna jest odległa od współczesnych teorii i naznaczona rutyną, a ponadto nie czerpie dostatecznie z doświadczenia innych krajów. Propozycja poszukiwania znaczenia w tekście zaproponowana w rozprawie jest ważna dla celów edukacyjnych i stanowi sposób na poszerzenie dostępu do kultury i edukacji w ich najszerszym sensie. Położenie nacisku na kategorię rozumienia w nauczaniu i uczeniu się języków obcych może wpłynąć na zharmonizowanie glottodydaktyki z innymi przedmiotami szkolnymi.pl_PL
dc.description.sponsorshipProjekt pt. Digitalizacja i udostępnienie kolekcji cennych dysertacji doktorskich z nauk humanistycznych (SON BIBL/SP/0033/2024/02) dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectglottodydaktykapl_PL
dc.subjectnauczanie języka obcegopl_PL
dc.subjectnauczanie języka francuskiegopl_PL
dc.subjectrozumienie w procesie przyswajania językapl_PL
dc.subjectjęzyk francuski jako obcypl_PL
dc.subjectglottodidactiquepl_PL
dc.subjectl'enseignement des langues étrangèrespl_PL
dc.subjectl'enseignement du françaispl_PL
dc.subjectla compréhension dans l'acquisition des languespl_PL
dc.subjectFrançais langue étrangèrepl_PL
dc.titleLa place de la comprehension dans le processus de l'assimilation en francais langue etrangere. Proposition pedagogique: emploi de l'element preorganisateurpl_PL
dc.title.alternativeRola rozumienia w procesie przyswajania języka francuskiego jako obcego. Propozycja pedagogiczna: wykorzystanie elementu preorganizującegopl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number135pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Filologii Romańskiejpl_PL
dc.dissertation.directorWoźnicki, Tadeusz


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe