Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorParr-Modrzejewska, Anna
dc.contributor.authorSzubko-Sitarek, Weronika
dc.date.accessioned2024-01-29T11:35:58Z
dc.date.available2024-01-29T11:35:58Z
dc.date.issued2023-12-27
dc.identifier.citationParr-Modrzejewska A., Szubko-Sitarek W., Planowanie lekcji języka angielskiego, czyli to plan or not to plan: Przewodnik metodyczny, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2023, https://doi.org/10.18778/8331-305-4pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8331-305-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/50178
dc.description.abstractPodręcznik 'PLANOWANIE LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO' stanowi cenne wsparcie dla wykładowców, studentów i praktykujących nauczycieli. Skupia się na projektowaniu skutecznych lekcji, uwzględniających cele nauczania, potrzeby uczniów i różnorodność metod dydaktycznych. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące wyznaczania celów, doboru metod, przewidywania problemów lekcyjnych, projektowania zadań domowych i budowania konspektu. Publikacja składa się z dwóch części: kart pracy do praktycznego ćwiczenia planowania lekcji oraz szczegółowego poradnika z gotowymi rozwiązaniami i modelowymi odpowiedziami. Wskazówki i porady w podręczniku są oparte na solidnych podstawach teoretycznych oraz wynikają z praktycznych obserwacji rzeczywistych sytuacji lekcyjnych. Podręcznik jest efektem projektu "Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim". Projekt ten został współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Nr POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18).pl_PL
dc.description.abstractThe handbook 'PLANNING ENGLISH LANGUAGE LESSONS' provides valuable support for lecturers, students, and practicing teachers. It focuses on designing effective lessons, taking into account teaching goals, student needs, and the diversity of teaching methods. It includes practical tips on setting goals, choosing methods, anticipating lesson problems, designing homework assignments, and creating lesson plans. The publication consists of two parts: worksheets for practical lesson planning and a detailed guide with ready-made solutions and model answers. The tips and advice in the handbook are based on solid theoretical foundations and stem from practical observations of real teaching situations. The handbook is the result of the project "Model Education for Future Teachers of Humanities at the University of Łódź." This project was co-financed by the European Union from the funds of the European Social Fund under the Operational Program Knowledge Education Development (No. POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectplanowanie lekcjipl_PL
dc.subjectnauczanie języka angielskiegopl_PL
dc.subjectkonspektpl_PL
dc.subjectlesson planningpl_PL
dc.subjectELTpl_PL
dc.subjectlesson planpl_PL
dc.titlePlanowanie lekcji języka angielskiego, czyli to plan or not to plan: Przewodnik metodycznypl_PL
dc.title.alternativePlanning English Language Lessons: To Plan or Not to Plan: A Methodological Guidepl_PL
dc.typeBookpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2023 © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2023pl_PL
dc.page.number111pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationParr-Modrzejewska, Anna - Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Zakład Translatoryki i Glottodydaktykipl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzubko-Sitarek, Weronika - Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Zakład Translatoryki i Glottodydaktykipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8331-305-4
dc.identifier.doi10.18778/8331-305-4


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/