Show simple item record

dc.contributor.authorBarwińska-Małajowicz, Anna
dc.date.accessioned2012-05-21T13:26:32Z
dc.date.available2012-05-21T13:26:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/493
dc.description.abstractPodlegająca przeobrażeniom gospodarka poszerzonej Unii Europejskiej wymaga od absolwentów szkół wyższych wiedzy i umiejętności na miarę XXI w., a zmieniający się rynek pracy stawia przed nimi wysokie wymagania – wiedza teoretyczna zdobyta na studiach musi być poparta umiejętnościami praktycznymi. Niniejszy artykuł porusza problematykę perspektyw zawodowych absolwentów szkół wyższych w „starych” i „nowych” krajach Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Polski na przełomie XX i XXI w. W artykule przedstawione zostały wybrane wyniki badań ankietowych, które przeprowadzono wśród absolwentów szkół wyższych w dwóch miastach partnerskich (Bielefeld / Rzeszów), w zakresie uwarunkowań startu zawodowego absolwentów.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.subjectrynek pracypl_PL
dc.subjectperspektywy zawodowepl_PL
dc.subjectabsolwenci szkół wyższychpl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.subjectNiemcypl_PL
dc.subjectbadania ankietowepl_PL
dc.titleProfessional Prospects for Graduates from Higher Education Institution – Comparative Analysis of the Poll Research Results in Rzeszów (Poland) and Bielefeld (Germany)pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number59-75
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Rzeszowski; Wydział Ekonomii; Katedra Teorii Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record