Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPrączko, Anna
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-08-24T11:01:56Z
dc.date.available2023-08-24T11:01:56Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationPrączko, A. (2007). Przejawy kultury w produkcie gastronomicznym. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – razem czy oddzielnie? (s. 73-79). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-5-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47784
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - razem czy oddzielnie?, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2007;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titlePrzejawy kultury w produkcie gastronomicznympl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number73-79pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.referencesJargoń R., 2000, Obsługa konsumenta, WSiP, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPrączko A., Rochmińska M., Kierzkowska A., 2006, Łódzka gastronomia jako atrakcja turystyczna miasta, materiały z warsztatów dydaktycznych (edukacja regionalna) pt. "Atrakcyjność własnego podwórka", Łódź, 25.02.2006 r., WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.referencesSala J., 2004, Marketing w gastronomii, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSłownik współczesnego języka polskiego, 2001, Przegląd Reader's Digest, Warszawa.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe