Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBarczyk-Sitkowska, Agnieszka
dc.contributor.editorBarańska-Szmitko, Anna
dc.contributor.editorFilipczak-Białkowska, Anita
dc.date.accessioned2023-07-26T10:43:28Z
dc.date.available2023-07-26T10:43:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationBarczyk-Sitkowska A., Wizerunek kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna prowadzonego przez UŁ (DiKS UŁ) w oczach absolwentów, [w:] Teorie i praktyki komunikacji 2, red. A. Barańska-Szmitko, A. Filipczak-Białkowska, WUŁ, Łódź 2023, https://doi.org/10.18778/8331-181-4.25pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8331-181-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47648
dc.description.abstractProf. Grażyna Habrajska to jedna z osób, które stworzyły kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna prowadzony przez Uniwersytet Łódzki od 2007 roku. Celem artykułu jest zbadanie wizerunku DiKS UŁ wśród absolwentów, którzy zaczynali studia w latach 2007-2009. W przeprowadzonym badaniu ankietowym uczestniczyły 52 osoby, które m.in. dzieliły się swoimi wspomnieniami z okresu studiów, opisywały DiKS UŁ za pomocą przymiotników, oceniały jego infrastrukturę, program oraz kadrę akademicką. Z zebranych danych wyłania się wielowymiarowy obraz omawianego kierunku.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofTeorie i praktyki komunikacji 2;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectdziennikarstwopl_PL
dc.subjectkomunikacja społecznapl_PL
dc.subjectUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.subjectabsolwenci – ankietapl_PL
dc.titleWizerunek kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna prowadzonego przez UŁ (DiKS UŁ) w oczach absolwentówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number399-412pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologicznypl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8331-182-1
dc.referencesBarańska-Szmitko A. (2018), Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesGrech M. (2012a), Badanie wizerunku – metody ankietowe. Metodologia badań, w: Badanie wizerunku: ludzie, marki, branże, red. M. Grech, Primum Verbum, Łódź, s. 11–26.pl_PL
dc.referencesGrech M. (2012b), Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów, „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”, nr 1 (2), s. 359–379.pl_PL
dc.referencesGrech M. (2013), Obraz „uniwersytetu” w opinii mieszkańców Polski, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydawnictwo Libron, Wrocław–Kraków.pl_PL
dc.referencesGrech M. (2014), Obraz pracowników uniwersytetów w opinii mieszkańców Polski, w: Badanie i projektowanie komunikacji 3, red. M. Wszołek, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydawnictwo Libron, Wrocław–Kraków, s. 129–138.pl_PL
dc.referencesKępińska O., Maroń A. (2006), Kognitywny wizerunek uniwersytetu. Na podstawie badania ankietowego wśród studentów UWr, „Kultura i Historia”, nr 10, http://www.kulturaihistoria.umcs.lublin.pl/pl/archives/148 (dostęp: 28.10.2022).pl_PL
dc.referencesKołodziej K., Kronenberg M. (2015), 70 lat Uniwersytetu Łódzkiego w przestrzeni miejskiej Łodzi (1945–2015), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKurek O. (2010), Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów – raport z badań, w: Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem, red. D. Tworzydło, Z. Chmielewski, Konsorcjum Akademickie, Kraków–Rzeszów–Zamość, s. 121–133.pl_PL
dc.referencesLeksykon public relations (2009), red. J. Olędzki, D. Tworzydło, Newsline–Bonus Liber, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesPietrzak A. (2012), Wizerunek studiów prawniczych na Uniwersytecie Opolskim. Wyniki badań wśród władz wydziału, pracowników naukowych oraz studentów, w: Badanie wizerunku: ludzie, marki, branże, red. M. Grech, Primum Verbum, Łódź, s. 259–286.pl_PL
dc.referencesSztumski J. (2005), Wstęp do metod i technik badań społecznych, Wydawnictwo „Śląsk”, Katowice.pl_PL
dc.referencesWojcik K. (2015), Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wolters Kluwer, Warszawa.pl_PL
dc.referencesZbaraszewska A., Majchrzak I. (2016), Idealny wykładowca według opinii studentów, „Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica”, nr 83, s. 309–318.pl_PL
dc.referencesZemanek E. (2017), Badanie wizerunku uczelni w zakresie tzw. komunikacji wizualnej (case study), w: Badanie i projektowanie komunikacji 6, red. M. Grech, A. Siemes, M. Wszołek, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydawnictwo Libron, Wrocław–Kraków, s. 355–384.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8331-181-4.25


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe