Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDuda-Gromada, Katarzyna
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-25T16:08:43Z
dc.date.available2023-07-25T16:08:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDuda-Gromada, K. (2015). Biroturystyka – „nowa” forma turystyki kulinarnej w Polsce. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 201–216). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47629
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleBiroturystyka – „nowa” forma turystyki kulinarnej w Polscepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number201–216pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawskipl_PL
dc.referencesCHARTERS S., ALI-KNIGHT J., 2002, Who is the wine tourist?, „Tourism Management”, 23, s. 311– 319.pl_PL
dc.referencesCZUBKOWSKA S., OTTO P., 2012, Podróż za jeden kufel, czyli turystyka śladami piwa, „Dziennik. Gazeta Prawna”, www.gazetaprawna.pl.pl_PL
dc.referencesDEREK M., 2010, Turystyka przemysłowa, [w:] A. Kowalczyk (red.), Turystyka zrównoważona, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa, s. 188–208.pl_PL
dc.referencesDUDA-GROMADA K., 2013a, Muzeum multimedialne jako miejsce spotkań – wybrane aspekty (na przykładzie muzeów piwowarstwa), [w:] B. Krakowiak, A. Stasiak, B. Włodarczyk (red.), Kultura i turystyka – miejsca spotkań, Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, Łódź, s. 237–253.pl_PL
dc.referencesDUDA-GROMADA K., 2013b, Biroturystyka w Polsce – charakterystyka zjawiska, „Prace i Studia Geograficzne”, 52, s. 63–84.pl_PL
dc.referencesDURYDIWKA M., 2013, Turystyka kulinarna – nowy (?) trend w turystyce kulturowej, „Prace i Studia Geograficzne”, 52, s. 9–30.pl_PL
dc.referencesGETZ D., BROWN G., 2006, Critical success factors for wine tourism regions: a demand analysis, „Tourism Management”, 27, s. 146–158.pl_PL
dc.referencesGlobal Report on Food Tourism 2012, UNWTO, Madryt.pl_PL
dc.referencesHALL C. M., SHARPLES L., CAMBOURNE B., MACIONIS N., MITCHELL R., JOHNSON G. (red.), 2000, Wine tourism around the world: development, management and markets, Butterworth Heinemann, Oxford.pl_PL
dc.referencesJOLIFFE L., 2003, The lure of tea: history, traditions and attractions, [w:] C.M. Hall, L. Sharples, R. Mitchell, N. Macionis, B. Cambourne (red.), Food tourism around the world: development, managements and markets, Butterworth Heinemann, Oxford, s. 121–136.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2010, Produkt turystyczny. Pomysł, organizacja, zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKOSMACZEWSKA J., 2008, Turystyka piwna jako nowy przejaw aktywności turystycznej w Polsce, [w:] W. Siwiński, R. Tauber, E. Mucha-Szajek (red.), Współczesne tendencje w rekreacji i turystyce, Wyd. Naukowe Bogucki, Poznań.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2003, Szlaki wina – nowa forma aktywizacji turystycznej obszarów wiejskich, „Prace i Studia Geograficzne”, 32, s. 69–98.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2005, Turystyka kulinarna – ujęcie geograficzne, „Turyzm”, 15, 1-2, s. 163–186.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2008, Współczesna turystyka kulturowa – między tradycją a nowoczesnością, [w:] A. Kowalczyk (red.), Turystyka kulturowa. Spojrzenie geograficzne, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Warszawa, s. 9–57.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2010, Turystyka winiarska, [w:] A. Kowalczyk (red.), Turystyka zrównoważona, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa, s. 208–230.pl_PL
dc.referencesKRAFTCHICK J.F., BYRD E.T., CANZIANI B., GLADWELL N.J., 2014, Understanding beer tourist motivation, „Tourism Management Perspectives”, 12, s. 41–47.pl_PL
dc.referencesLYONS H., SHARPLES L., 2008, Beer festivals: a case study approach, [w:] C.M. Hall, L. Sharples (red.) Food and wine festivals and events around the world: development, management and markets, Butterworth Heinemann, Oxford, s. 166–177.pl_PL
dc.referencesMAŁEK J., 2003, Turystyka kulturowa jako czynnik rozwoju lokalnego, „Prace i Studia Geograficzne”, 32, s. 13–34.pl_PL
dc.referencesMATUSIAK A., 2009, Turystyka kulinarna, [w:] K. Buczkowska, A. Mikos von Rohrscheidt (red.), Współczesne formy turystyki kulturowej, Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, Poznań, s. 313–332.pl_PL
dc.referencesMIKA M., 2007, Formy turystyki poznawczej, [w:] W. Kurek (red.), Turystyka, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa, s. 198–232.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, GWSHM Milenium, Gniezno.pl_PL
dc.referencesMCBOYLE G., 1996, Green tourism and Scottish distilleries, „Tourism Management”, 17, s. 255–263.pl_PL
dc.referencesMUNAR A.M., 2012, Revealing the attractiveness of outrageous beer tourism, Working Paper Series, Copenhagen Business School.pl_PL
dc.referencesPECHLANER H., RAICH F., FISCHER E., 2009, The role of tourism organizations in location management: the case of beer tourism in Bavaria, „Tourism Review”, 64, 2, s. 28–40.pl_PL
dc.referencesPLUMMER R., TELFER D., HASHIMOTO A., SUMMERS R., 2005, Beer tourism in Canada along the Waterloo-Wellington Ale Trail, „Tourism Management”, 26, s. 447–458.pl_PL
dc.referencesRocznik statystyczny przemysłu 2012, 2013, GUS, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRocznik statystyczny rolnictwa 2012, 2013, GUS, Warszawa.pl_PL
dc.referencesROGOWSKI M., KUC M., 2013, Możliwości rozwoju turystyki piwnej w oparciu o browary regionalne Wielkopolski, Dolnego Śląska i Ziemi Lubuskiej, [w:] R. Wiluś, J. Wojciechowska (red.), Nowe – stare formy turystyki w przestrzeni, „Warsztaty z Geografii Turyzmu”, 3, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, s. 199–215.pl_PL
dc.referencesROGOWSKI M., KUC M., KUC M., 2012, Możliwości rozwoju turystyki piwnej w oparciu o małe browary w Polsce, [w:] W. Siwiński, R. Tauber, E. Mucha-Szajek (red.), Społeczno-kulturowe studia z turystyki, rekreacji, hotelarstwa i żywienia, Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii, Poznań.pl_PL
dc.referencesWarszawski Festiwal Piwa, 2015, folder.pl_PL
dc.contributor.authorEmailkduda@uw.edu.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe