Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKoralewski, Tomasz
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-11T11:08:33Z
dc.date.available2023-07-11T11:08:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationKoralewski, T. (2009). Bitwa pod Gettysburgiem w 1863 roku jako przykład wykorzystania historii na potrzeby rozwoju produktu turystycznego. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 147-158). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47486
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleBitwa pod Gettysburgiem w 1863 roku jako przykład wykorzystania historii na potrzeby rozwoju produktu turystycznegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number147-158pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.referencesDavidson R., Cope B., 2003, Turystyki biznesowa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSabol D.J. (red.), 1961, A civil war sampler, New York.pl_PL
dc.referencesSears W.S., 2004, Gettysburg, New York.pl_PL
dc.referencesSwoboda G., 1990, Gettysburg 1863, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWeeks J., 2003, Gettysburg: memory, market and an American shrine, Princeton.pl_PL
dc.contributor.authorEmailtkoralewski@rotwl.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe