Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWojciechowska, Maja
dc.date.accessioned2023-06-07T09:19:09Z
dc.date.available2023-06-07T09:19:09Z
dc.date.issued2023-02-28
dc.identifier.issn0860-7435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47223
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Librorum;35pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleRecenzja książki Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce – Mariusz Jarocki, Paweł Marzec. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, ss. 206. ISBN 978-83-231-4357-4pl
dc.typeOther
dc.page.number155-158
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdańskipl
dc.identifier.eissn2450-1336
dc.referencesJarocki, Mariusz (2016). Oczekiwania klientów bibliotek wobec rozwiązań mobilnych dostępnych w serwisach informacyjno-bibliotecznych. Zarządzanie Biblioteką, 8, s. 9–17.pl
dc.referencesStępień, Justyna (2021). Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki? Zarządzanie Biblioteką, 13, s. 23–36.pl
dc.referencesWojciechowska, Maja (2010). Marketing elektroniczny biblioteki. Zarządzanie Biblioteką, 1, s. 43–45.pl
dc.referencesWojciechowska, Maja red. (2008). Elektroniczny wizerunek biblioteki. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej.pl
dc.referencesWojciechowska, Maja & Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena (red.) (2019). Mobilnie, interaktywnie, kompetentnie. Usługi, media i technologie informacyjno-komunikacyjne w nowoczesnej bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.pl
dc.contributor.authorEmailmaja.wojciechowska@gmail.com
dc.identifier.doi10.18778/0860-7435.35.08
dc.relation.volume2


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0