Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKocikowska, Katarzyna
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-06-05T04:58:57Z
dc.date.available2023-06-05T04:58:57Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationKocikowska, K. (2002). Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej hotelu na przykładzie hoteli trójmiejskich. Turystyka i Hotelarstwo, 2, 83-100.pl_PL
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47186
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWykorzystanie Internetu w działalności marketingowej hotelu na przykładzie hoteli trójmiejskichpl_PL
dc.title.alternativeThe use of Internet in hotel marketing activity presented on the basis of hotels in Gdańsk-Sopot-Gdyniapl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number83-100pl_PL
dc.relation.volume2pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe