Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDuda, Michał
dc.date.accessioned2022-10-04T07:39:01Z
dc.date.available2022-10-04T07:39:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/43518
dc.description.abstractW metodologicznym założeniu, praca ma wypełnić nie do końca odkryty obszar, znaczenia czasu w kształtowaniu wizerunku miejsca i tym samym zdefiniować je jako proces ciągły a nie jako zjawisko dokonane, zakończone. W tym celu, autor postanowił przeprowadzić badania z turystami w dłuższym okresie – od zaplanowania wyjazdu, przez jego realizację, aż po „podróż zapamiętaną” kilka miesięcy po jej odbyciu. Nieprzypadkowy jest też wybór miejsca przeprowadzenia badań wizerunkowych czyli Łodzi. Ze względu na swoją historię, miasto jest bardzo specyficzne i chętnie omawiane w badaniach wizerunkowych – zazwyczaj jako negatywny przykład. Praca wpisuje się w kilka nurtów badań – geograficznych, socjologicznych, ekonomicznych. Aby osiągnąć założone cele pracy i zweryfikować postawione hipotezy, autor postanowił wykorzystać triangulację metod badawczych, licząc, że badanie zjawiska na różne sposoby i z różnych punktów widzenia, przyniesie pełniejszy obraz.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.subjectŁódźpl_PL
dc.subjectturystykapl_PL
dc.subjectpostrzeganiepl_PL
dc.subjectbadania panelowepl_PL
dc.titleDeterminanty wizerunku turystycznego miasta - przykład Łodzipl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderMichał Dudapl_PL
dc.page.number352pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk Geograficznychpl_PL
dc.dissertation.directorWłodarczyk, Bogdan
dc.dissertation.reviewerNiezgoda, Agnieszka
dc.dissertation.reviewerMika, Mirosław
dc.date.defence2022-12-20
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord