dc.contributor.author | Stelmaszczyk, Joanna | |
dc.contributor.editor | Dubas, Elżbieta | |
dc.contributor.editor | Stelmaszczyk, Joanna | |
dc.date.accessioned | 2022-06-28T12:54:52Z | |
dc.date.available | 2022-06-28T12:54:52Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Stelmaszczyk J., „Zaradność życiowa” kontra „taniec”. O dwóch edukacyjnych drogach absolwentów studiów pedagogicznych Uniwersytetu Łódzkiego, [w:] Biografie i uczenie się, „Biografia i badanie biografii”, t. 4, Dubas E., Stelmaszczyk J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 163-172, https://doi.org/10.18778/7969-451-8.12 | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-7969-451-8 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/42304 | |
dc.description.abstract | Tekst jest analizą porównawczą dróg edukacyjnych dwóch absolwentów studiów pedagogicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczególną uwagę poświęcono formalnym, pozaformalnym i nieformalnym formom edukacji jako elementom budowania własnej drogi edukacyjnej. | pl_PL |
dc.description.abstract | The text is a comparative analysis of educational paths of two graduates of the pedagogical study at the University of Lodz. Particular attention was paid to the formal, non-formal and informal education as a form of building their own educational path. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Udostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Dubas E., Stelmaszczyk J. (red.), Biografie i uczenie się, „Biografia i badanie biografii”, t. 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; | |
dc.relation.ispartofseries | „Biografia i badanie biografii”;4 | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | drogi edukacyjne | pl_PL |
dc.subject | dydaktyka biograficzna | pl_PL |
dc.subject | educational paths | pl_PL |
dc.subject | biographical didactics | pl_PL |
dc.title | „Zaradność życiowa” kontra „taniec”. O dwóch edukacyjnych drogach absolwentów studiów pedagogicznych Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.title.alternative | “Resourcefulness in life” versus “dance”. About two educational paths of graduates of the pedagogical study at the University of Lodz | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015 | pl_PL |
dc.page.number | 163-172 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Zakład Andragogiki i Gerontologii Społecznej, 91-408 Łódź, ul. Pomorska 46/48 | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-561-4 | |
dc.references | Demetro D., 1999, Zabawa na tle życia. Gra autobiograficzna w edukacji dorosłych, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Czerniawska O., 2000, Drogi i bezdroża andragogiki i gerontologii, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, Łódź. | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | Joanna.stelmaszczyk@gmail.com | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/7969-451-8.12 | |
dc.discipline | pedagogika | pl_PL |