Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZabłocka-Skorek, Joanna
dc.contributor.editorCiszewska, Ewa
dc.contributor.editorKlejsa, Konrad
dc.date.accessioned2022-06-04T17:23:35Z
dc.date.available2022-06-04T17:23:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationZabłocka-Skorek J., Wychowawcza rola filmu w kontekście podstawy programowej szkoły ponadgimnazjalnej, [w:] Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej. Teorie i praktyki, Ciszewska E., Klejsa K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 161-195, https://doi.org/10.18778/8088-486-1.12pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-486-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/42070
dc.descriptionW niniejszym artykule Autorka stara się wykazać, że film i inne teksty kultury audiowizualnej są doskonałym narzędziem edukacji do wartości (edukacji aksjologicznej) młodzieży. Kontakt z dziełem filmowym może rozpocząć dialog z uczniem, umożliwić otwarcie się obu stron na szczerą dyskusję, wspierać proces edukacyjno-wychowawczy.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofCiszewska E., Klejsa K. (red.), Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej. Teorie i praktyki, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectfilmpl_PL
dc.subjectedukacja filmowapl_PL
dc.subjectwychowaniepl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectpodstawa programowapl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.titleWychowawcza rola filmu w kontekście podstawy programowej szkoły ponadgimnazjalnejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2016; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number161-195pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKinoSzkołapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-487-8
dc.contributor.authorBiographicalnoteJoanna Zabłocka-Skorek – doktor, filmoznawca, kulturoznawca i pedagog. W Instytucie Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Jagiellońskiego obroniła dysertację na temat „Aksjologiczne podstawy edukacji audiowizualnej w kontekście dominujących praktyk odbiorczych uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych”. Autorka i kierownik projektu „KinoSzkoła. Interdyscyplinarny program edukacji medialnej”, realizowanego w kilkudziesięciu kinach na terenie całej Polski.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-486-1.12
dc.disciplinepedagogikapl_PL
dc.disciplinesztuki filmowe i teatralnepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe