Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDomański, Tomasz
dc.date.accessioned2022-05-04T07:01:01Z
dc.date.available2022-05-04T07:01:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationDomański T., Strategie internacjonalizacji uczelni wyższych. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, WUŁ, Łódź 2021, https://doi.org/10.18778/8220-748-4pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-748-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/41693
dc.description.abstractMonografia jest efektem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie umiędzynaradawiania Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 autor zebrał metodą wywiadów z polskimi i zagranicznymi studentami anglojęzycznego kierunku International Marketing ciekawy materiał badawczy, stanowiący ważną część tej publikacji. Kierunek International Marketing został powołany do życia z inicjatywy autora i jego współpracowników z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Studia te są solidnym fundamentem internacjonalizacji procesu dydaktycznego, międzynarodowym produktem edukacyjnym oraz stabilnym źródłem przychodów dla WSMiP UŁ.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectinternacjonalizacja uczelnipl_PL
dc.subjectstrategie internacjonalizacjipl_PL
dc.subjectmarketing uczelnipl_PL
dc.subjectWydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁpl_PL
dc.subjectInternational Marketingpl_PL
dc.titleStrategie internacjonalizacji uczelni wyższych. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.typeBookpl_PL
dc.page.number252pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucjipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-749-1
dc.referencesBerry C., Taylor J., Internationalisation in higher education in Latin America: Policies and practice in Colombia and Mexico, “Higher Education” 2014, vol. 67, s. 585–601.pl_PL
dc.referencesCai Y., Kivisto J., Tuition fees for international students in Finland: Where to go from here?, “Journal of Studies in International Education” 2013, vol. 17, no. 1 (February), s. 55–78.pl_PL
dc.referencesChan S.-J., Internationalising higher education sectors: Explaining the approaches in four Asian countries, “Journal of Higher Education Policy and Management” 2013, vol. 35, no. 3, s. 316–329.pl_PL
dc.referencesChapman A., Pyvis D., Quality, identity and practice in offshore university programmes: Issues in the internationalization of Australian higher education, “Teaching in Higher Education” 2006, vol. 11, no. 2 (April), s. 233–245.pl_PL
dc.referencesCrăciun D., National policies for higher education internationalization: A global comparative perspective, [w:] A. Curaj, L. Deca, M. Pricopie (eds.), European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies, Springer Open International Publishing, Cham 2018, s. 95–106.pl_PL
dc.referencesCurrie J., DeAngelis R., Boer H., Huisman J., Lacotte C., Globalizing Practices and University Responses: European and Anglo-American Differences, Praeger, Westport, CT 2003.pl_PL
dc.referencesCzinkota M., Grossman D., Javalagi R., Nugent N., Foreign market entry mode of service firms: the case of US MBA programs, “Journal of World Business” 2009, vol. 44 (3), s. 274–286.pl_PL
dc.referencesDe Wit H., Internationalization of Higher Education in the United States of America and Europe: A Historical, Comparative, and Conceptual Analysis, Greenwood Press, Westport 2002.pl_PL
dc.referencesDe Wit H., Strategies for Internationalisation of Higher Education: A Comparative Study of Australia, Canada, Europe and the United States of America, European Association for International Education, Amsterdam 1995.pl_PL
dc.referencesDe Wit H., Altbach Ph.G., Internationalization in higher education: Global trends and recommendations for its future, “Policy Reviews in Higher Education” 2021, vol. 5 (1), s. 28–46.pl_PL
dc.referencesDomański T., Internacjonalizacja szkół wyższych – polskie uczelnie na tle zagranicznej konkurencji, [w:] Ł. Sułkowski, R. Seliga (red.), Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2019, s. 9–31.pl_PL
dc.referencesDomański T., Internationalisation of Polish universities under the UE Erasmus Programme. The case of the University of Lodz and the Faculty of International and Political Studies, [w:] K. Fujii (ed.), Europe in the Modern World. Reviewing its Policy, Economy and Culture, co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union, K. Yamamoto, Chuokeizai-Sha, Inc., Tokio 2019, s. 183–206.pl_PL
dc.referencesDomański T., Lodz – a university town, [w:] T. Domański (ed.), The Role of Universities in Promotion of Cities and Regions, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 139–197.pl_PL
dc.referencesDomański T., Marketing edukacyjny w warunkach globalizacji rynku, [w:] G. Nowaczyk, D. Sobolewski (red.), Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Poznań 2011, s. 23–30.pl_PL
dc.referencesDomański T., Marketing miasta akademickiego. Rola uczelni wyższych w promocji Łodzi, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014.pl_PL
dc.referencesDomański T., Marketing of Higher Education – Future Challenges. Marketing szkół wyższych – wyzwania przyszłości, “Management and Business Administration. Central Europe” 2014, vol. 22, no. 4 (127), s. 118–132.pl_PL
dc.referencesDomański T., Marketing szkół wyższych – nowe wyzwania i możliwości, [w:] Ł. Sułkowski, R. Seliga (red.), Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2019, s. 95–114.pl_PL
dc.referencesDomański T., Marketing szkół wyższych – nowe wyzwania strategiczne, [w:] G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” 2012, nr 710 („Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu”, nr 24), s. 173–183.pl_PL
dc.referencesDomański T., Międzynarodowe migracje studentów – obraz Polski na tle tendencji zagranicznych, [w:] T. Domański (red.), Migracje – ujęcie dyscyplinarne, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. 191–228.pl_PL
dc.referencesDomański T., Rola uniwersytetów w promocji polskich miast i regionów – nowe wyzwania strategiczne, [w:] T. Domański (red.), Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 15–32.pl_PL
dc.referencesDomański T., Strategie umiędzynarodowienia uczelni wyższych – wyzwania przyszłości. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, [w:] T. Domański (red.), Międzynarodowe studia polityczne i kulturowe wobec wyzwań współczesności, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 415–471.pl_PL
dc.referencesDomański T., Bryła P., The Impact of the Erasmus Programme on Mobility and Employability, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014.pl_PL
dc.referencesDomański T. (red.), The Role of Universities in Promotion of Cities and Regions, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015.pl_PL
dc.referencesEgron-Polak E., Hudson R. (eds.), Internationalization of higher education: Global trends, regional perspectives, IAU 3rd Global Survey Report, International Association of Universities, Paris 2010.pl_PL
dc.referencesEmployment and Social Developments in Europe 2011, European Commission, November 2011.pl_PL
dc.referencesGierko V., „Ukrainizacja” polskich uczelni na tle umiędzynarodowienia kształcenia na poziomie wyższym w Polsce, „Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska” 2015, vol. XL, Sectio 1, s. 103–119.pl_PL
dc.referencesGoddard S.E., Uncommon ground: Indivisble territory and the politics of legitimacy, „International Organization” 2006, vol. 60, s. 35–59.pl_PL
dc.referencesGuo S., Chase M., Internationalisation of higher education: Integrating international students into Canadian academic environment, “Teaching in Higher Education” 2011, vol. 16, no. 3 (June), s. 305–318.pl_PL
dc.referencesHESA First Statistical Release 242 (2015–2016).pl_PL
dc.referencesHowe E.R., The internationalization of higher education in East Asia: A comparative ethnographic narrative of Japanese universities, “Research in Comparative and International Education” 2009, vol. 4, s. 384–392, cyt. za: S.-J. Chan, Internationalising higher education sectors: Explaining the approaches in four Asian countries, “Journal of Higher Education Policy and Management” 2013, vol. 35, no. 3, s. 324.pl_PL
dc.referencesJiang X.P., Impacts of Globalisation and the Knowledge Economy upon Higher Education in China and New Zealand: Internationalisation in the Making, Guangdong People’s Publishing House, Guangzhou 2006.pl_PL
dc.referencesJiang X., A probe into the internationalisation of higher education in the New Zealand context, “Educational Philosophy and Theory” 2010, vol. 42, no. 8, s. 881–897.pl_PL
dc.referencesKerklaan V., Moreira G., Boersma K., The role of language in the internationalization of higher education: An example from Portugal, “European Journal of Education” 2008, vol. 43, no. 2, s. 241–255.pl_PL
dc.referencesKnight J., Internationalization, concepts, complexities and challenges, [w:] J.J.F. Forest, P.G. Altbach (eds.), International Handbook of Higher Education, Springer, Dordrecht 2007, s. 207–227.pl_PL
dc.referencesKnight J., Internationalisation of higher education: A conceptual framework, [w:] J. Knight, H. de Wit (eds.), Internationalisation of Higher Education in Asia Pacific Countries, European Association for International Education, Amsterdam 1997, s. 25–36.pl_PL
dc.referencesMarinoni G., IAU the 5th Global Survey. Internationalization of higher education: An evolving landscape, globally and locally, DUZ Medienhaus, International Association of Universities, Paris 2019.pl_PL
dc.referencesMosneaga A., Agergaard J., Agents of internationalisation? Danish universities’ practices for attracting international students, “Globalisation, Societies & Education” 2012, vol. 10, no. 4 (November), s. 519–538.pl_PL
dc.referencesNye Jr J.S., Bound to Lead: the Changing Nature of America Power, Basic Books, New York 1990.pl_PL
dc.referencesNye Jr J.S., Public diplomacy and soft power, “The Annals of the American Academy of Political and Social Science” 2008, no. 616, s. 94–109.pl_PL
dc.referencesNye Jr J.S., Soft Power: the Means to Success in World Politics, Public Affairs, New York 2004.pl_PL
dc.referencesNye Jr J.S., The information revolution and American soft power, “Asia Pacific Review” 2002, vol. 9, s. 60–76.pl_PL
dc.referencesOECD, Education Policy Analysis: Focus on Higher Education, OECD Publishing, Paris 2006.pl_PL
dc.referencesOECD, Higher Education and Regions: Globally Competitive, Locally Engaged, OECD Publishing, Paris 2007.pl_PL
dc.referencesRamsden B., Patterns of Higher Education Institutions in the UK: Sixth Report, Universities UK, London 2006, cyt. za: M. Toyoshima, International strategies of universities in England, “London Review of Education” 2007, vol. 5, no. 3 (November), s. 271.pl_PL
dc.referencesStudy in Poland. Studenci zagraniczni w Polsce 2020. Raport, Fundacja Edukacyjna „Perspektywy”, grudzień 2020.pl_PL
dc.referencesTadaki M., Tremewan Ch., Reimagining internationalization in higher education: International consortia as a transformative space?, “Studies in Higher Education” 2013, vol. 38, no. 3, s. 367–387.pl_PL
dc.referencesTeichler U., The changing debate on internationalization of higher education, “Higher Education” 2004, vol. 48, s. 5–26.pl_PL
dc.referencesTjeldvoll A., Change leadership in universities: the Confucian dimension, “Journal of Higher Education Policy and Management” 2011, vol. 33, s. 219–230.pl_PL
dc.referencesToyoshima M., International strategies of universities in England, “London Review of Education” 2007, vol. 5, no. 3 (November), s. 265–280.pl_PL
dc.referencesWarwick Ph., Moogan Y.J., A comparative study of perceptions of internationalization strategies in UK universities, “Journal of Comparative & International Education” 2013, vol. 43, no. 1 (January), s. 102–123.pl_PL
dc.referencesZeithaml V.A., Bitner M.J., Gremler D.D., Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm, 5th ed., McGrawHill, Boston 2009.pl_PL
dc.referencesAdmissions and Tuition Fees, Study in Slovakia, https://studyinslovakia.org/admission-and-tuition-fees (dostęp: 25.07.2021).pl_PL
dc.referencesAkademia Górniczo-Hutnicza, https://www.international.agh.edu.pl/eng/regular-studies/tuition-fees (dostęp: 21.05.2018).pl_PL
dc.referencesAkademia Leona Koźmińskiego, https://www.kozminski.edu.pl/pl (dostęp: 22.07.2021).pl_PL
dc.referencesBertoncini Y., Fernandes S., Extending Erasmus: A new impetus for youth mobility in Europe, “Policy Paper” 2017, no. 198, 14 June, http://institutdelors.eu/wp-content/uploads/2018/01/extendingerasmus-fernandesbertoncini-june2017.pdf (dostęp: 13.05.2018).pl_PL
dc.referencesCo to jest „Study in Wroclaw”?, https://study-in-wroclaw.pl/co-to-jest-study-in-wroclaw (dostęp: 22.07.2021).pl_PL
dc.referencesCollier S., 10 of the Best Canadian Universities for Graduate Employability in 2018, September 12, 2017, https://www.topuniversities.com/university-rankings-articles/graduate-employability-ranking/10-best-canadian-universities-graduate-employability-2018 (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesEconomic Impact of International Education in Canada – an Update. Final Report, Roslyn Kunin & Associates, Inc., May 2012, http://www.international.gc.ca/education/report-rapport/economic-impact-economique/sec_4.aspx?lang=eng (dostęp: 31.03.2017).pl_PL
dc.referencesEnrollment Trends, Open Doors, https://opendoorsdata.org/data/international-students/enrollment-trends (dostęp: 23.07.2021).pl_PL
dc.referencesFacts and Figures. Canada’s Performance and Potential in International Education, Canadian Bureau for International Education, http://cbie.ca/media/facts-and-figures (dostęp: 31.03.2017).pl_PL
dc.referencesGlobal Peace Index 2016. Ten Years of Measuring Peace, Institute of Economics & Peace, http://economicsandpeace.org/wp-content/uploads/2016/06/GPI-2016-Report_2.pdf (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesGlobal Peace Index 2017. Measuring Peace in a Complex World, Institute for Economics & Peace, http://visionofhumanity.org/app/uploads/2017/06/GPI17-Report.pdf, s. 10 (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesGlobal Peace Index 2017. Vision of Humanity, http://visionofhumanity.org/indexes/global-peace-index (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesHigher Education, Study in Hungary. The Crossroads of Europe, http://studyinhungary.hu/study-in-hungary/menu/studying-in-hungary/higher-education.html (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesThe Honourable Ahmed Hussen, Minister of Immigration, Refugees and Citizenship, Canada to Welcome More French-speaking Skilled Immigrants with New Changes to Express Entry, Government of Canada, https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/news/2017/03/canada_to_welcomemorefrench-speakingskilledimmigrantswithnewchan.html (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesHow Express Entry Works, Government of Canada, https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/immigrate-canada/express-entry/works.html (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesInstitute of International Education, Project Atlas, https://www.iie.org/en/Research-and-Insights/Project-Atlas#.WMEQLlU1_IU (dostęp: 9.03.2017).pl_PL
dc.referencesInstitute of International Education, 2019 Project Atlas Infographics, https://www.iie.org/Research-and-Insights/Project-Atlas/Explore-Data/Infographics/2019-Project-Atlas-Infographics (dostęp: 12.12.2020).pl_PL
dc.referencesInternational Students in Hungary, BritishExpats.com, http://britishexpats.com/articles/moving-abroad/international-students-hungary (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesInternational Students in the United States, Institute of International Education, http://www.iie.org/Services/Project-Atlas/United-States/International-Students-In-US#.WMEQLlU1_IU (dostęp: 9.03.2017).pl_PL
dc.referencesInwestycje zagraniczne, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Grupa PFR, https://www.paih.gov.pl/polska_w_liczbach/inwestycje_zagraniczne# (dostęp: 13.05.2018).pl_PL
dc.referencesKarolczuk A., Szwałek K., Program Erasmus+ w Polsce. Raport, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Warszawa 2017, http://czytelnia.frse.org.pl/media/raport_2016_.pdf (dostęp: 13.05.2018).pl_PL
dc.referencesList of Major Foreign Investors in Poland 2012, Polish Information and Foreign Investment Agency, Warsaw 2012.pl_PL
dc.referencesMisja, strategia i rozwój. Uniwersytet Wrocławski, https://uni.wroc.pl/o-uniwersytecie/misja-strategia-rozwoj (dostęp: 22.07.2021).pl_PL
dc.referencesNumber of International Students Studying in the United States in 2019/2020, by Country of Origin, Statista.com, https://www.statista.com/statistics/233880/international-students-in-the-us-by-country-of-origin (dostęp: 25.07.2021).pl_PL
dc.referencesOpen Doors Report, Institute of International Education, https://www.iie.org/Research-and-Insights/Open-Doors (dostęp: 25.07.2021)pl_PL
dc.referencesO uczelni. Umiędzynarodowienie, https://www.kozminski.edu.pl/pl/o-uczelni/umiedzynarodowienie (dostęp: 22.07.2021).pl_PL
dc.referencesPolish Investment & Trade Agency, PFR Group, Foreign Investors in Poland, https://www.paih.gov.pl/publications/foreign_investors_in_poland# (dostęp: 13.05.2018).pl_PL
dc.referencesProgram Erasmus+ w Polsce. Raport 2018, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, https://www.frse.org.pl/czytelnia/program-erasmus-w-polsce-raport-2018 (dostęp: 28.07.2021).pl_PL
dc.referencesProgram wieloletni „Uniwersytet Warszawski 2016–2025”, https://www.uw.edu.pl/uniwersytet/program-wieloletni-uniwersytet-warszawski-2016-2025 (dostęp: 22.07.2021).pl_PL
dc.referencesRaport „Studenci zagraniczni w Polsce 2017”, Study in Poland, http://www.studyinpoland.pl/konsorcjum/index.php?option=com_content&view=article&id=14515:raport-studenci-zagraniczi-w-polsce-2017&catid=258:145-newsletter-2017&Itemid=100284 (dostęp: 13.05.2018).pl_PL
dc.referencesRaporty, Study in Poland, http://www.studyinpoland.pl/konsorcjum/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=15&Itemid=79 (dostęp: 13.05.2018).pl_PL
dc.referencesReasons to Come and Study, Study in the Czech Republic, https://www.studyin.cz/why-the-czech-republic/reasons-to-come-and-study (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesSiwińska B., W Polsce studiuje 57 119 studentów zagranicznych ze 157 krajów, http://www.perspektywy.pl/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=2899:w-polsce-studiuje-57-119-studentow-zagranicznych-ze-157-krajow&catid=22&Itemid=119 (dostęp: 31.03.2017).pl_PL
dc.referencesSojusz 4EU+ / 4EU+ Alliance, https://www.uw.edu.pl/wspolpraca/4euplusalliance (dostęp: 22.07.2021).pl_PL
dc.referencesSprawozdania Rektora z działalności Uniwersytetu Jagiellońskiego, „Biuletyn Informacji Publicznej Uniwersytetu Jagiellońskiego”, https://bip.uj.edu.pl/dokumenty/sprawozdanie (dostęp: 28.07.2021).pl_PL
dc.referencesStatystyki, Biuro Współpracy z Zagranicą Uniwersytetu Warszawskiego, http://bwz.uw.edu.pl/statystyki (dostęp: 28.07.2021).pl_PL
dc.referencesStay in Canada After Graduation, Government of Canada, https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/study-canada/work/after-graduation.html (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zatwierdzona uchwałą Senatu nr R.0000.17.2015 z dnia 26 marca 2015 r., http://www.ue.wroc.pl/uczelnia/4931/strategia_rozwoju_uniwersytetu_ekonomicznego_we_wroclawiu.html (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego 2014–2020, Kraków 2014, http://www.uj.edu.pl/documents/10172/84593596/Strategia-Rozwoju-UJ-2014-2020.pdf/f490b8e5-83f9-4509-9f9e-f88a1d89bd3c (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego w latach 2021–2030, https://www.uj.edu.pl/uniwersytet-z-collegium-medicum/strategia-rozwoju (dostęp: 22.07.2021).pl_PL
dc.referencesStrategia średniookresowa Uniwersytetu Warszawskiego na lata 2014–2018, https://www.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2014/07/strategia_srednioterminowa_uw.pdf (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesStrategia Uniwersytetu Warszawskiego, załącznik do uchwały nr 34 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 17 grudnia 2008 r. w sprawie strategii Uniwersytetu Warszawskiego, s. 8, https://www.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2014/01/Strategia-UW-z-17-grudnia-2008r.pdf (dostęp: 17.05.2018).pl_PL
dc.referencesStudy in Hungary, https://www.facebook.com/studyinhungaryofficial/?fref=ts (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesStudy in Hungary, Study.eu, https://www.study.eu/country/hungary (dostęp: 25.07.2021).pl_PL
dc.referencesStudy in Hungary. The Crossroads of Europe, http://studyinhungary.hu/study-in-hungary/menu/studying-in-hungary/higher-education.html (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesStudy in the Czech Republic, https://portal.studyin.cz (dostęp: 18.05.2018).pl_PL
dc.referencesStudy in the Czech Republic, https://portal.studyin.cz/en/find-your-study-programme/business--administration-and-law/20210727223202fIR?fspToken=AoUC4aTEDj8JADB94H2x (dostęp: 25.07.2021).pl_PL
dc.referencesStudy in the Czech Republic: Tuition Fees & Scholarships, Educations.com, https://www.educations.com/study-guides/europe/study-in-czech-republic/tuition-fees-14798 (dostęp: 25.07.2021).pl_PL
dc.referencesUczelnie niepubliczne (prywatne), OtoUczelnie.pl, https://www.otouczelnie.pl/artykul/15706/Uczelnie-niepubliczne-prywatne, za: https://polon.nauka.gov.pl (dostęp: 21.05.2018).pl_PL
dc.referencesUnijny program Erasmus ma już 25 lat, ale jego przyszłość jest niepewna, Nauka w Polsce, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, 23 listopada 2012 r., http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C393020%2Cunijny-program-erasmus-ma-juz-25-lat.html (dostęp: 13.05.2018).pl_PL
dc.referencesSprawozdanie Biura Współpracy z Zagranicą Uniwersytetu Łódzkiego ze współpracy z zagranicą za rok 2020.pl_PL
dc.referencesSprawozdanie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego ze współpracy z zagranicą za rok 2017.pl_PL
dc.referencesSprawozdanie Uniwersytetu Łódzkiego za rok 2016.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8220-748-4


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe