Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKamińska-Juckiewicz, Małgorzata
dc.contributor.editorBonar, Jolanta
dc.date.accessioned2022-02-25T10:22:34Z
dc.date.available2022-02-25T10:22:34Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationKamińska-Juckiewicz M., Blaski i cienie reformy programowej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – postawy nauczycieli, [w:] Nauczyciel wczesnej edukacji. Oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna, Bonar J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 23-33, https://doi.org/10.18778/7525-559-1.03pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-559-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40801
dc.description.abstractThe article is focused on issues related to teachers’ preparation to current educational changes, their needs of knowledge and skills development in connection with dissemination of curriculum reform in preschool and early school education. Based on available documents and journalistic reports, the author presents the current process of changes implementation in educational area. The article shows findings and conclusions related to teachers’ responses to the introduction of the reform gathered during meetings with teachers and puts forward a proposal for research in this field.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBonar J. (red.), Nauczyciel wczesnej edukacji. Oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectteacherspl_PL
dc.subjecteducational changespl_PL
dc.subjectcurriculum reformpl_PL
dc.subjectpreschool educationpl_PL
dc.subjectearly school educationpl_PL
dc.titleBlaski i cienie reformy programowej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – postawy nauczycielipl_PL
dc.title.alternativeLights and shadows of the curriculum reform in primary and early education – teachers’ attitudespl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number23-33pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płockupl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-559-1.03
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe