Show simple item record

dc.contributor.authorKiryjow-Radzka, Anna
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2022-02-03T14:32:15Z
dc.date.available2022-02-03T14:32:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKiryjow-Radzka A., „LOL xd” – PR uczelni w mediach społecznościowych, [w:] Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, Burska K., Cieśla B. (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-463-9.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-463-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40561
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKreatywność językowa w komunikacji internetowej;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLOL xd – PR uczelni w mediach społecznościowychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number109-119pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-464-6
dc.referencesBaran S.J, Davis D.K. [2007], Teorie komunikowania masowego, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.pl_PL
dc.referencesGoban-Klas T. [1997], Public relations, czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Business Press, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGrzenia J. [2006], Komunikacja językowa w Internecie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLoska K. [2001], Dziedzictwo McLuhana – między nowoczesnością a ponowoczesnością, Wydawnictwo Rabid, Kraków.pl_PL
dc.referencesMcLuhan M. [1975], Wybór pism, Wydawnictwa Artystyczne i Filmowe, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMiejski [2017], Miejski słownik slangu i mowy potocznej, https://www.miejski. pl/slowo-Beka; https://www.miejski.pl/slowo-Heheszki (dostęp: 28.04.2018).pl_PL
dc.referencesMitchell W.J.T. [1987], Iconology. Image, Text, Ideology, The University of Chicago Press, Chicago–London, [cyt. za:] P. Brożyński, M. Jędrzejczyk (red.), Obraz/ciało, Fundacja SPLOT, Warszawa 2013, s. 13.pl_PL
dc.referencesOxford [2011], Oxford English Dictionary, https://en.oxforddictionaries.com/definition/lol (dostęp: 28.04.2018)pl_PL
dc.referencesSJP [2017], Słownik języka polskiego PWN, https://sjp.pwn.pl/ciekawostki/haslo/hajp-hype;6368872.html; https://sjp.pwn.pl/ciekawostki/haslo/xd;5899813.html (dostęp: 28.04.2018).pl_PL
dc.referencesSotrender [2018], Uczelnie wyższe, https://www.sotrender.com/trends/facebook/poland/201803/marki/uczelnie (dostęp: 28.04.2018).pl_PL
dc.referencesWallace P. [2001], Psychologia Internetu, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.pl_PL
dc.referencesWójcik K. [2004], Public Relations wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce, [w:] H. Przybylski (red.), Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice.pl_PL
dc.referencesŻytkowiak [2017], Memy polskie, http://memypolskie.pl/memy/definicja-memu (dostęp: 28.04.2018).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-463-9.10


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe