Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZałęska, Ines
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2022-02-03T14:26:05Z
dc.date.available2022-02-03T14:26:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationZałęska I., Reklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketów , [w:] Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, Burska K., Cieśla B. (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-463-9.17pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-463-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40556
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKreatywność językowa w komunikacji internetowej;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleReklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number199-210pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia im. Jana Długosza w Częstochowiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-464-6
dc.referencesDiamond J., Diamond E. [2007], Merchandising – magnetyzm przestrzeni handlowej, tłum. E. Hahn, M. Strzelecka, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesFilipek J. [2012], Od dyskontu do supermarketu. Rebranding Biedronki, http://brandvalue.pl/od-dyskontu-do-supermarketu-rebranding-biedronki (dostęp: 18.04.2018).pl_PL
dc.referencesKotler P., Armstrong G. [2012], Marketing. Wprowadzenie, tłum. D. Wąsik, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLewandowski M. [2017], Jedenaste. Nie bojkotuj, https://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/komentarze/art,2939,jedenaste-nie-bojkotuj.html (dostęp: 18.04.2018).pl_PL
dc.referencesRak A. [2012], Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, nr 260, s. 407–416.pl_PL
dc.referencesReed J. [2011], Szybkie łącze z klientami. Marketing internetowy. Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci, tłum. B. Sałbut, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-463-9.17


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe