Show simple item record

dc.contributor.authorJędrzejczak, Beata
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2022-02-03T14:24:23Z
dc.date.available2022-02-03T14:24:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationJędrzejczak B., Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne, [w:] Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, Burska K., Cieśla B. (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-463-9.16pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-463-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40555
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKreatywność językowa w komunikacji internetowej;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleNawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialnepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number189-198pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-464-6
dc.referencesBralczyk J. [2004], Język na sprzedaż, czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesBurska K., Cieśla B., Jachimowska K., Kudra B. [2016], Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesGolka M. [1994], Świat reklamy, Agencja Badawczo-Promocyjna Artia, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGrzenia J. [2006], Zasady komunikacji internetowej, [w:] M. Bańko (red.), Polszczyzna na co dzień, Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 311–345.pl_PL
dc.referencesJędrzejczak B. [2013], Językowe środki perswazji w sloganach promujących polskie marki terytorialne, [w:] A. Kołodziej, M. Bańka-Kowalczyk, A. Nowakowska (red.), Słowiańszczyzna dawniej i dziś. Język, literatura, kultura. Monografia ze studiów slawistycznych, Nakladatelství Pavel Mervart, Červený Kostelec, s. 121–129.pl_PL
dc.referencesKochan M. [2007], Slogany w reklamie i polityce, Wydawnictwo Trio, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKudra B. [2007], Grafizacja w nagłówkach prasowych, [w:] A. Mikołajczuk, R. Pawelec (red.), Na językoznawczych ścieżkach. Prace ofiarowane Profesorowi Jerzemu Podrackiemu, Wydawnictwo Naukowe Semper, Warszawa, s. 155–158.pl_PL
dc.referencesMakiewicz M. [2007], Innowacja graficzna jako składnik wizualizacji semantyki w nagłówkach „Gazety Wyborczej”, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica”, t. 44, s. 87–103.pl_PL
dc.referencesSłownik języka polskiego PWN, http://sjp.pwn.pl (dostęp: 17.04.2018).pl_PL
dc.referencesSzromnik A. [2007], Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Oficyna Wolters Kluwer business, Kraków.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-463-9.16


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe