Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBoczek, Natalia
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2022-02-03T14:03:02Z
dc.date.available2022-02-03T14:03:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationBoczek N., Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w internecie, [w:] Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, Burska K., Cieśla B. (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-463-9.02pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-463-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40550
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKreatywność językowa w komunikacji internetowej;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleNazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w interneciepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number11-20pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-464-6
dc.referencesBassa A. [2016], Blogi i portale literackie we Francji. Nowe formy rekomendacji i debaty o książkach, [w:] E. Łukaszyk, K. Wierzbicka-Trwoga (red.), Nie tylko salon. Wspólnotowe formy życia literackiego, Wydawnictwo DiG, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKadaj-Kuca K. [2010], Moda na blogowanie. Blog jako komentarz, element polityki redakcyjnej i narzędzie kreacji politycznej rzeczywistości, [w:] K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman (red.), Internetowe gatunki dziennikarskie, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKawka M. [2010], Blog jako gatunek dziennikarski – ewolucja i transgresja, [w:] K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman (red.), Internetowe gatunki dziennikarskie, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKozanecki P. [2010], Wykorzystanie blogów politycznych w dziennikarstwie internetowym, [w:] K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman (red.), Internetowe gatunki dziennikarskie, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLubaś W. [2014], Polska pisownia w Internecie, prestiż oficjalnej ortografii i jej nauczanie, [w:] M. Kita, I. Loewe (red.), Język w mediach. Antologia, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice.pl_PL
dc.referencesSuska D. [2013], Językowe właściwości nazw blogów kulinarnych (rekonesans badawczy), „Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Filologia polska. Językoznawstwo”, z. IX, s. 73–84.pl_PL
dc.referencesWięckiewicz M. [2012], Blog w perspektywie genologii multimedialnej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń.pl_PL
dc.referencesWiśniewska-Białas H. [2011], Wpływ języka angielskiego na polszczyznę blogów, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesZabawa M. [2009], „My blogasek bierze udział w konQursie”. Czy polskie blogi internetowe są pisane po polsku? [w:] M. Filiciak, G. Ptaszek (red.), Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych. Język, edukacja, semiotyka, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-463-9.02


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe