• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Filologiczny | Faculty of Philology
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Filologiczny | Faculty of Philology
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorCieśla, Bartłomiej (3)Burska, Katarzyna (2)Maćkowiak, Rafał (2)Antczak-Sokołowska, Joanna (1)Banaśkiewicz, Paulina (1)Baran, Dariusz (1)Barczyk-Sitkowska, Agnieszka (1)Budzyńska, Magdalena (1)Burska, Katarzyna (1)Ciechańska, Anna (1)... zobacz więcejTemat
kreatywność językowa (44)
mody językowe (28)przestrzeń medialna (27)komizm językowy (24)język w sieci (22)naming (17)komunikacja internetowa (3)memy (3)facebook (2)słownictwo (2)... zobacz więcejData wydania2014 (35)2019 (8)2018 (1)Has File(s)Yes (44)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 44

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wykorzystanie nazw własnych do modyfikacji frazemów w nagłówkach prasy sportowej (na przykładzie tygodnika „Piłka Nożna” i miesięcznika „Piłka Nożna Plus”) 

Burska, Katarzyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Sieć pozwala na więcej – o języku współczesnych dziennikarzy uwag kilka 

Baran, Dariusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

„Wszystkie drogi prowadzą do Soczi” − analiza przekazów reklamowych przygotowanych na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2014 w aspekcie kreatywności językowej 

Kowalczyk, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

„To kłamstwo! Kopernik była kobietą!” – sposoby budowania komizmu językowego w wybranych filmach Juliusza Machulskiego 

Miławska, Małgorzata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Memy słowno-obrazowe jako wyraz kreatywności użytkowników Internetu 

Sałaj, Jagoda; Śliz, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Argumentacja jako językowy środek perswazji − na przykładzie prasowych tekstów reklamowych 

Witkowska, Ilona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Co śmieszy w filmach Abstrachuje.TV i co z tego wynika 

Krzysztoń, Karolina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Dlaczego śmieszą nas z założenia nieśmieszne żarty? – kilka uwag na temat krótkich żartów publikowanych na stronie suchary.com 

Lorenc, Arkadiusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Alternate Reality Game – marketing wirusowy w rzeczywistości wirtualnej i sieciowej 

Wiater, Paweł (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Jak odczytać relacje panujące pomiędzy słowem a obrazem? – analiza komiksu w wersji online na przykładzie „Bajki o Szafiarce” Ilony Myszkowskiej 

Duda, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności