Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRadziszewska, Maria
dc.contributor.editorMichalska, Iwonna
dc.contributor.editorMichalski, Grzegorz
dc.date.accessioned2021-11-22T09:33:52Z
dc.date.available2021-11-22T09:33:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationRadziszewska M., Publikowane listy czytelników miesięcznika „Szkoła i Dom” jako źródło do badania współdziałania szkoły z rodziną. Zarys problematyki, [w:] Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą drugiej połowy XX i początków XXI wieku, Michalska I., Michalski G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 149-171, https://doi.org/10.18778/7525-913-1.11pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-913-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/39832
dc.descriptionAutorka w swoim artykule poddała analizie listy od osób prywatnych, które zostały opublikowane na łamach miesięcznika „Szkoła i Dom”. Były to zarówno „wycinki” listów czytelników do redakcji, jak i ich zbiór. Korespondencja czytelników z redakcją czasopisma „Szkoła i Dom” posłużyła do przedstawienia problematyki współdziałania szkoły z rodziną.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofMichalska I., Michalski G. (red.), Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą drugiej połowy XX i początków XXI wieku, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject„Szkoła i Dom”pl_PL
dc.subjectlistypl_PL
dc.subjectwspółdziałanie szkoły z rodzinąpl_PL
dc.subjectPRLpl_PL
dc.titlePublikowane listy czytelników miesięcznika „Szkoła i Dom” jako źródło do badania współdziałania szkoły z rodziną. Zarys problematykipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number149-171pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Nauk Społecznych, Katedra Dydaktyki i Historii Wychowania, 10-725 Olsztyn, ul. Prawocheńskiego 13pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-344-3
dc.identifier.doi10.18778/7525-913-1.11
dc.disciplinehistoriapl_PL
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe