dc.contributor.author | Zhu, Shoutong | |
dc.contributor.editor | Gołąb, Mariusz | |
dc.contributor.editor | Schiller, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T10:32:48Z | |
dc.date.available | 2021-10-06T10:32:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Shoutong Z., Nośnik, styl, media: historyczna interpretacja kulturowych norm dramatu, [w:] Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze, Gołąb M., Schiller N. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, Łódź 2015, s. 302-315, DOI: 10.18778/8088-155-6.24 | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-8088-155-6 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-65501-02-8 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-65403-13-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/39346 | |
dc.description | W artykule podjęto zagadnienie dramatu jako sztuki nośnika („art of trager”), głównie poprzez warunki przedstawienia i problemy sceniczne, który podkreśla własne znaczenie i wartość związanych z nim kulturowych funkcji. Ten rodzaj teatralnej oceny jest uwarunkowany przede wszystkim na poziomie technicznym i artystycznym. Autor sięga do przykładów chińskich twórców. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Udostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Gołąb M., Schiller N. (red.), Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego;Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, Łódź 2015; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | dramat | pl_PL |
dc.subject | współczesny dramat chiński | pl_PL |
dc.subject | kulturowe normy | pl_PL |
dc.subject | teatralne środki wyrazu | pl_PL |
dc.subject | nośnik przekazu | pl_PL |
dc.title | Nośnik, styl, media: historyczna interpretacja kulturowych norm dramatu | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.rights.holder | © copyright by Uniwersytet Łódzki – Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; © copyright for this edition by Wydawnictwo Biblioteki PWSFTviT, Łódź 2015; © copyright for this edition by Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Łódź 2015 | pl_PL |
dc.page.number | 302-315 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Makau / Chiny, Wydział Sztuki i Nauk Humanistycznych | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8088-156-3 | |
dc.identifier.doi | 10.18778/8088-155-6.24 | |
dc.contributor.translator | Gołąb, Mariusz | |
dc.discipline | nauki o kulturze i religii | pl_PL |
dc.discipline | nauki o komunikacji społecznej i mediach | pl_PL |
dc.discipline | sztuki filmowe i teatralne | pl_PL |