Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDziewit, Jakub
dc.contributor.editorGołąb, Mariusz
dc.contributor.editorSchiller, Natalia
dc.date.accessioned2021-10-05T13:24:56Z
dc.date.available2021-10-05T13:24:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDziewit J., Od „Powiększenia” M. Antonioniego do serwisu Maxmodels. Fotografia mody jako pole analizy narzędziowych uwarunkowań kultury, [w:] Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze, Gołąb M., Schiller N. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, Łódź 2015, s. 46-57, DOI: 10.18778/8088-155-6.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-155-6
dc.identifier.isbn978-83-65501-02-8
dc.identifier.isbn978-83-65403-13-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/39326
dc.descriptionArtykuł powstał na podstawie referatu wygłoszonego na konferencji „Fashion: Model and Readers. On the Iconic Representation in Culture” w październiku 2014 r. Część przedstawionych teoretycznych koncepcji i analiz odnośnie narzędziowych uwarunkowań kultury, Autor zawarł w swojej książce wydanej w 2014 r. pt.: „Aparaty i obrazy. W stronę kulturowej historii fotografii” (Katowice 2014). Osią tematu jest fotografia mody i świat wokół niej zbudowany.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofGołąb M., Schiller N. (red.), Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego;Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, Łódź 2015;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectfotografia modypl_PL
dc.subjectmodel(ka)pl_PL
dc.subjectfotografpl_PL
dc.subjectportal modowypl_PL
dc.subjectMaxmodelspl_PL
dc.subjectrelacje fotograf-modelpl_PL
dc.subjecthistoria fotografiipl_PL
dc.titleOd „Powiększenia” M. Antonioniego do serwisu Maxmodels. Fotografia mody jako pole analizy narzędziowych uwarunkowań kulturypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© copyright by Uniwersytet Łódzki – Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; © copyright for this edition by Wydawnictwo Biblioteki PWSFTviT, Łódź 2015; © copyright for this edition by Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number46-57pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Śląski w Katowicach, Instytut Nauk o Kulturze i Studiów Interdyscyplinarnych, Zakład Teorii i Historii Kulturypl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-156-3
dc.identifier.doi10.18778/8088-155-6.05
dc.disciplinenauki o kulturze i religiipl_PL
dc.disciplinenauki o komunikacji społecznej i mediachpl_PL
dc.disciplinesztuki filmowe i teatralnepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe