Show simple item record

dc.contributor.authorKowalska-Elkader, Natalia
dc.contributor.editorBarańska-Szmitko, Anna
dc.date.accessioned2021-06-14T12:45:51Z
dc.date.available2021-06-14T12:45:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKowalska-Elkader N., Reportaż artystyczny, słuchowisko eksperymentalne i eksperyment radiowy analizowane metodą krytyczną Edmunda Feldmana, [w:] Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna, A. Barańska-Szmitko (red.), WUŁ, Łódź 2021, https://doi.org/10.18778/8220-429-2.09pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-429-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/36207
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofMetody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectreportaż artystycznypl_PL
dc.subjectsłuchowisko eksperymentalnepl_PL
dc.subjecteksperyment radiowypl_PL
dc.subjectEdmund Feldmanpl_PL
dc.titleReportaż artystyczny, słuchowisko eksperymentalne i eksperyment radiowy analizowane metodą krytyczną Edmunda Feldmanapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number168-176pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznejpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-430-8
dc.referencesBardijewska Sława (2001), Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku, Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBłaszczyk Bolesław (2008), Eugeniusz Rudnik. Studio Eksperymentalne Polskiego Radia, album CD, Polskie Radio.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1982), Varieties of Visual Experience, Englewood Cliffs, Prentice Hall, New Jersey.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1994a), Practical Art Criticism, Englewood Cliffs, Prentice Hall, New Jersey.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1994b), Teaching Art and So On, National Art Education Association, Reston.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1995), Philosophy of Art Education, Pearson, Nowy Jork.pl_PL
dc.referencesJones Edgar (2010), Shell Shock at Maghull and the Maudsley: the origins of psychological medicine, „Journal of the History of Medicine and Allied Sciences”, Vol. 65, Issue 3, s. 368–395.pl_PL
dc.referencesKowalska Natalia (2019a), Forma i treść. Polski i zagraniczny feature radiowy oraz jego odmiany gatunkowe, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKowalska Natalia (2019b), Eksperyment jako gatunek, „Media Biznes Kultura”, nr 2 (7), s. 41–51.pl_PL
dc.referencesKowalska-Elkader Natalia (2020), Historie eksperymentalne. Szkice o eksperymentalnych gatunkach radia artystycznego, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesPietrzak Przemysław (2004), Opowiadanie w opowiadaniu. Mise en abyme i narratologia, [w:] Opowiadanie w perspektywie badań porównawczych, red. Z. Mitosek, Universitas, Kraków, s. 187–196.pl_PL
dc.referencesPleszkun-Olejniczakowa Elżbieta (1998), Wprowadzenie do rozważań o krytyce słuchowiskowej, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica”, nr 1, s. 153–174.pl_PL
dc.referencesPleszkun-Olejniczakowa Elżbieta (2015), „Starość (i śmierć) jest piękna” – na antenie, [w:] Medialne reprezentacje kultury. Literatura – teatr – sztuka – religia, t. 1, red. A. Sugier-Szerega, Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin, s. 53–65.pl_PL
dc.referencesRosińska Zofia (2001), Blaustein. Koncepcja odbioru mediów, Prószyński i Ska, Warszawa.pl_PL
dc.referencesShell Shock, Encyklopedia Teatru Polskiego http://www.encyklopediateatru.pl/przedstawienie/71161/shell-shock [dostęp: 30.12.2019].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8220-429-2.09


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe