Show simple item record

dc.contributor.authorFerenc, Tomasz
dc.contributor.authorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.authorChomczyński, Piotr
dc.contributor.editorFerenc, Tomasz
dc.contributor.editorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorChomczyński, Piotr
dc.date.accessioned2021-05-19T18:53:04Z
dc.date.available2021-05-19T18:53:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationFerenc T., Dymarczyk W., Chomczyński P., Wstęp: plakat jako narzędzie propagandy wojennej, [w:] Socjologia wizualna w praktyce. Plakat jako narzędzie propagandy wojennej, Ferenc T., Dymarczyk W., Chomczyński P. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 11-17, DOI: 10.18778/7525-616-1.02pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-616-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/35538
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. Publikacja dofinansowana przez Fundację Uniwersytetu Łódzkiego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofFerenc T., Dymarczyk W., Chomczyński P. (red.), Socjologia wizualna w praktyce. Plakat jako narzędzie propagandy wojennej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectwojnapl_PL
dc.subjectplakat wojennypl_PL
dc.subjectobrazpl_PL
dc.subjecttreść plakatupl_PL
dc.subjectodbiór plakatupl_PL
dc.titleWstęp: plakat jako narzędzie propagandy wojennejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number11-17pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-887-5
dc.referencesBergström, B., (2009), Komunikacja wizualna. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesClarke, A. E., (2005), Situational Analysis. Grounded Theory After the Postmodern Turn. Thousand Oaks, CA: Sage.pl_PL
dc.referencesFerenc, T., (2007), Analiza obrazów – przegląd metod i inspiracji teoretycznych, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica”, 32, 27: 5–26.pl_PL
dc.referencesGolka, M., (1994), Świat reklamy. Warszawa: Agencja Badawczo-Promocyjna ARTIA.pl_PL
dc.referencesKonecki, K. T., (2008), Wizualna teoria ugruntowana. Rodziny kodowania wykorzystywane w analizie wizualnej, „Przegląd Socjologii Jakościowej”, t. 4, nr 3 http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/archive_pl.php [data dostępu: 11.2010]pl_PL
dc.referencesLisowska-Magdziarz, M., (2009), Reklama na świecie, [w:] Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu. Bielsko-Biała: ParkEdukacja.pl_PL
dc.referencesMatuchniak-Krasuska, A., (1999), O recepcji groteski J. Dudy-Gracza. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.pl_PL
dc.referencesMatuchniak-Krasuska, A., (2006), Poza obiegami – społeczne funkcjonowanie groteski, „Przegląd Socjologiczny”, t. 55, nr 2: 43–64.pl_PL
dc.referencesOgryzko-Wiewiórkowski, H., (1984), Zastosowanie analizy treści w badaniach socjologicznych, „Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska”, vol. IX, nr 1.pl_PL
dc.referencesRose, G., (2007), Visual Methodologies. An Introduction to the Interpretation of Visual Materials. Los Angeles–London–New Delhi–Singapore: Sage.pl_PL
dc.referencesStrauss, A. L., Corbin, J., (1990), Basics of Qualitative Research. Grounded Theory. Procedures and Techniques. California: SAGE Publications.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-616-1.02
dc.disciplinenauki socjologicznepl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe