Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Kobieta w reklamie. Role tradycyjne i przełamywanie stereotypów
(Uniwersytet Łódzki, 2009)
Hejt — zło odwieczne czy kulturowy nowotwór?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Głównym przedmiotem niniejszego artykułu jest nakreślenie ram semantycznych
i stworzenie definicji zjawiska hejtu internetowego. Jest on również próbą
odpowiedzi na pytanie, czy hejt i hejterstwo są zupełnie nowymi ...
Wobec krzywdzących słów. Kilka uwag o niezmiennych mechanizmach mowy nienawiści
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W artykule przedstawiono koncepcję odróżnienia hejtu od języka propagandy
i mowy nienawiści poprzez wskazanie na łączące je bezpośrednio relacje. Kolejno,
z perspektywy różnych ujęć badawczych, omówione zostały społeczne ...