Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGóralski, Stanisław
dc.date.accessioned2020-12-06T17:06:19Z
dc.date.available2020-12-06T17:06:19Z
dc.date.issued1974
dc.identifier.otherRPS2107
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/32787
dc.description.abstractNiniejsza praca poświęcona jest poszukiwaniom racjonalizacji procesu kształcenia uczniów przez nauczanie problemowe. Aby poprawić sprawność nauczania należy wypracować takie metody, które zapewniłyby systematyczne wdrażanie uczniów do samodzielnej pracy w procesie kształcenia. Metody te powinny być wypracowane przez nauczyciela, który jest przede wszystkim konsultantem. W związku z powyższym autor pracy przeprowadził badania eksperymentalne w zakresie nauczania problemowego, które jak wykazały próby stosowane w szkole ogólnokształcącej, aktywizują uczniów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectmechanikapl_PL
dc.subjecttechnikumpl_PL
dc.titleProblemowe nauczanie mechaniki technicznej w technikach mechanicznych zaocznychpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number246, 106pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historycznypl_PL
dc.dissertation.directorPolny, Roman
dc.date.defence1974


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord